Generelle oplysninger
Stilladsshoppen
CVR-nr: 39357607
Adresse: Orebyvej 75 4990 Sakskøbing
Mailadresse: kontakt@webshop.stilladsshoppen.dk.dk
Telefonnummer: 60904279
Betaling
Når du handler på vores netbutikker, modtager du pr. mail en ordrebekræftelse på din bestilling. Du vil desuden modtage en mail, når varen afsendes. Endelig modtager du en faktura på PDF, der kan benyttes i dit regnskab eller som garantibevis.
Kontooverførsel til Lollands Bank:
Reg: 6520 Konto: 2008156
Mobilepay : 221140
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. (kort betaling er pt. ikke oprettet)
Dog ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Fragt og levering.
Hvis varen skal sendes hjem til kunden foregår det med Danske Fragtmænd direkte fra producenten.Fragten vil som udgangspunkt altid være 1095 kr ved beløb under 13500 (10.800 exls moms)kr. Ved køb over 13500 (10.800 excl moms) kr er det fragtfrit.
Levering sker mandag til fredag til din adresse i hele Danmark, til alle brofaste øer.. Vi leverer som standard IKKE til ikke brofaste øer, spørg for pris herpå. Levering til kolonihavehuse/sommerhuse sker på eventuel fælles P-plads eller dertil, hvor chaufføren skønner det er muligt. Leveringstiderne er vejledende, men du vil modtage en mail indenfor en hverdag med angivelse af leveringsdato. Hvis der pga. stor travlhed og restordre vil i selvfølgelig blive kontaktet omkring evt. forlængelse af leveringen eller blive tilbudt en annullering af ordren.
Bliver leveringen mod forventning leveret for tidligt/forsinket, kan webshop.stilladsshoppen.dk ikke holdes ansvarlig for dette. Hvornår på døgnet leveringen sker, afhænger af chaufførens rute den pågældende dag. Levering vil ske med vogn- eller fragtmand til kørefast vej, hvor chaufføren skønner at kunne køre uden fare for at køre fast eller beskadige køretøjet eller omgivelserne og aflæsses ved vognside. Levering af varer fra webshop.stilladsshoppen.dk anses for sket, når varerne er udleveret, og ansvaret for tyveri/beskadigelse overgår ligeledes til dig ved levering. Har du ikke mulighed for, at modtage varerne personligt, er det vigtigt, at du ved bestillingen angiver, hvor varen kan henstilles og at chaufføren må aflevere uden din underskrift og på din risiko. Mindre pakker sendes med PostNord og de leverer ikke uden kvittering med mindre du er tilmeldt modtagerflex. Såfremt du ikke er tilstede for at kvittere leveringen fra PostNord vil pakken gå retur til nærmeste posthus.
Vi opfordrer dig til, at kontrollere varen ved modtagelse. Skulle der mod forventning være fejl eller mangler, skal dette meddeles senest dagen efter leveringen på kontakt@shes.dk. Følgeseddel anses som dokumentation for levering.
webshop.stilladsshoppen.dk kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle ønsker afgivet i kommentarfeltet.
Bemærk! Kunden kan spare fragten ved at selv afhente en vare på lager i Ringsted eller Kolding, i nogle tilfælde kan fragten også spares ved at varene afhentes på Orebyvej 75 4990 Sakskøbing dog efter aftale.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til
kontakt@stilladsshoppen.dk eller ringe til os på 60904279.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Se mere under returnering.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ved returnering af varer med store dimensioner (høj vægt/lange længder/stor volumen) skal der forventes en returfragt på min. kr. 500,- og forventes højst at beløbe sig til ca. kr. 1500,- (vægt- og længdebestemt). Tunge og/eller lange varer er dyrere at returnere end små og lette.
Varen sendes til:
Varen skal sendes til enten Øst Lager Ringstedvej 667 (Indkørsel via Slimmingevej) 4100 ringsted eller Stålvej 7-23 6000 Kolding. Hvilket depot det skal returneres til vil fremgå efter fortrydelsen er trådt i kraft.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for alle stilladser og store dele af deres tilbehør.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 1500 kr
Nemmeste er hvis kunden selv aflverer.
Det er Jumbo's lagerfolk der afgør om varerne er beskadigede eller ej, er de beskadigede afvises returneringen.
Der vil være et returneringsgebyr på 10%, dog minimum 500 kr (400 excl moms) kr.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, dog IKKE r leveringsomkostninger.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Når der kvitteres for fragten ved fragtmanden, er det en kvittering for at man har modtaget leverancen i mangelfri, skadefri og kontraktmæssig tilstand. Hvis leverancen imod forventning er gået i stykker under fragten, så er det vigtigt at man IKKE kvitterer for fragten, men at man noterer et begrundet forbehold på fragtbrevet (både på egen og chaufførens kopi) der beskriver hvilken vare der er skadet og skaden på varen (eks. bule på trin, på 1 stk. 2 trins trappestige) og herefter kontakter sælger for sagens videre forløb.
Som udgangspunkt stilles ingen forsendelser uden kvittering for modtagelsen, dog kan køber gøre opmærksom på at varerne må sættes ”uden kvittering”. I dette tilfælde hæfter modtager for forsendelsen, på samme vis som hvis modtager havde kvitteret for fragten ved fragtmanden og sælger kan ikke gøres ansvarlig for hverken skader, mangler eller tyveri.
Garanti
Sælgers garantier på sælgers produkter er fabriksgarantier mod produktionsfejl, ekskl. fragt til/fra sælgers fabriksadresse i Kolding, Danmark.
Sælgers garantier dækker udelukkende skader og fejl der kan henføres til materiale- og eller fabrikationsfejl.
Sælgers garantier dækker ikke fejl opstået som følge af:
- Overbelastning
- Voldsom håndtering / misbrug af produkterne
- Ukorrekt behandling / håndtering af produkterne
- Uautoriserede reparationsforsøg
- Beskadigelse gennem udefra kommende påvirkninger
- Fremmedlegemer i produktet som f.eks. vand, sand, mørtel, abbrasive støvmaterialer eller metalspåner
- Normal slitage
- Ændringer i produktets konstruktion
- Brug af uoriginale tilbehørs- og reservedele
Force majeure
I tilfælde af force majeure fritages en part fra sine forpligtelser, så længe force majeure situationen består. Force majeure foreligger blandt andet, hvor aftalens opfyldelse er blevet væsentlig mere byrdefuld, som følge af begivenheder såsom krig, borgerkrig, oprør, terror handlinger, offentlige restriktioner, import- eller eksportforbud, naturkatastrofer af enhver art samt udbredte eller lokale arbejdskonflikter, brand, strømsvigt, computervirus eller lignende, med mindre det kan påvises, at den pågældende part med rimelighed burde have forudset dette på tidspunktet for indgåelsen af aftalen.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse evt cvr nr.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Sydhavsøernes Stillads Service og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på webshop.stilladsshoppen.dk og shes.dk er dandomain.dk
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@shes.dk
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kontakt@shes.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 29.10.2022
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Hent fortrydelsesformular (ret til og gem som PDF)